2013. január 7., hétfő

Adatközlős, képekkel (Mici)

Elkezdődött hát ez a 2013-as év, amit nem vártunk és nem féltünk, csak jött és kész. Gergő gyors látogatást tett otthon, aztán gyorsan hazajött, mintha csak a közelben lett volna koncerten.Sok jó emberrel találkozott, jókat beszélgetett. Idáig sugárzott a különböző "érdek csoportok" szeretete. Sokat utazott, igénybe vett autót, buszt, vonatot és repülőt is, mintha Andi és Bandi meséjéből lépett volna elő. Mi eközben csöndesen töltöttük a szilvesztert, hiszen munkanap volt aznap is másnap is, iskolával, birkákkal, gyerekvigyázással.
Van egy fél éves babánk, aki nagy kék szemeivel passzol a csapatba, csak hazajár éjszakára és nem mi vagyunk a szülei. Mindenesetre vidáman töltjük a napokat, bebizonyosodott az is, hogy játékos kedvem nem lankadt és kitartóan tudok ölelni fognövesztő nyűgöset és vidáman kacagót egyaránt. Ezekben nem voltam teljesen biztos, úgy éreztem már kimerültek a készleteim, félve vállaltam és vágytam is rá közben, mert azért ez az igazi kihívás. Egy gyerek az őszinte, vagy tetszik neki valami vagy nem és ezt azonnal kifejezésre is juttatja. Most már ketten várjuk Gergőt a munkából, ketten figyeljük hogyan reggelizik, ahogy Gergővel is ketten kacagunk a göcögővel, pont, mint rég.

Eszti rengeteg időt tölt lóápolással, istálló takarítással, birka simogatással és Sári is elkezdett lovagolni. Mi fölnőttek gyakorlatilag időről időre odafagyunk a karám széléhez, de repeső szívvel figyeljük lovas nemzetünk sarjait. Ábel továbbra is Hofit hallgat délutánhosszat, iskolai dolgairól nem szívesen számol be, de nem is feszegetjük a dolgot. Megkapta  az otthoni tankönyveket, azokat forgatja, itteni nem is tudom van e neki, de hoz remek eredményeket dolgozatokról, a többi majd kiderül. Noé "Masszivkával" múlatja az időt, ha nem csap le rá valamelyik haver a faluból, vagy az osztályból. Az ifjúsági szervezetben is halad a munka, téli játékokat gyűjtenek össze mesélte Ábel, rögtön rávágtam, hógolyózás.
Kinőtt pulcsikat kaptunk, amik már bolyhosak és senkire sem jók éppen, viszont az iskola logója díszlik rajta. Azzal a kéréssel kaptam meg a szatyrot, hogy tegyem hasznossá. Régóta kacérkodom a foltvarrással, készül az első ilyen jellegű falvédőm.Semmi komoly, csak épphogy kóstolgatom a dolgot, így is babra munka, de jó.
Találtunk új erdőt is, ráadásul esélyegyenlő. Izgalmas és gyönyörű, burjánzó zöld és nagyot sétáltunk benne, a végén meg eláztunk kicsit.
Az időjárás miatt féltékenykedők kedvéért jelzem, hogy egész napos esőzés, igazi szélvihar és hűvös van két napja. Sár, lucsok, vizes ruhák mindenfele, nem is vagyunk fölkészülve ilyen ítéletidőre és még vagy egy hétig ezt jelzik előre, remélem alaptalanul.