2013. december 28., szombat

Kedves Naplóm!





Gyorsan teltek a napok, elröppent egy sűrű hét. Gergő vasárnapról hétfőre virradó éjjel ért haza és már aznap délután ott lógtunk egy jeruzsálemi bevásárlóközpontban, hogy kicsit együtt lehessen a család. A kollégiumban nincs erre kialakított helyről tudomása a gyerekeknek, a parkhoz hideg van és sötét ilyenkor, így kerültünk a plázába. Kávéztunk, francia országból hozott  csokoládét majszoltunk, hallgattuk egymást és nevetgéltünk.
Szerdán La Vache Qui Rit koncert volt Tel Avivban, ezért Eszti aznap nem ment suliba, hogy ki tudja pihenni magát az éjszakai kicsapongáshoz már előre. Csütörtökön ugyan elment isibe, de már a harmadik óra után telefonáltak, hogy fáj a füle és hazajönne legszívesebben. Gergő épp Jonatan barátjával és annak családjával találkozott aznap Jeruzsálemben és Esztivel kiválóan is érezték magukat az óvárosban. Este már el is tudott menni a fülfájatlan a hetek óta tervezett és szervezett pizsama partyra egy osztálytárshoz. Mi Gergővel egy Bar mitzvóra osontunk el, ahol mindenféle megfigyeléseket tehettem, de legfőképpen örülhettem a remek zenének, ami miatt mentem. Igaz, hogy Noé ezenközben otthon egyedül megijedt attól, hogy elfelejtett időben lefeküdni, de szerencsére sikerült megnyugtatni, hogy nem dől ettől össze a világ.
Hajnalban Gergőnek korán indulnia kellett Bukarestbe én pedig nem aludtam már vissza. Napközben azért éreztem a bölcsiben, hogy aki sokat jár éjszaka mulatni és nem alszik eleget utána, az nehezen tud kedves és barátságos lenni. Hát nem is voltam kedves és barátságos. Azért jó volt kétszer is élőben zenét hallgatni és táncolni nagyon.
Péntek délután aztán Esztivel jártunk egy nagyot, beszélgettünk, nézelődtünk. Este Noéval közösen marháskodtunk és filmet is néztünk összebújva. Szombaton sokáig aludtunk, kicsit acsarkodtunk is, hogy ne legyünk már olyan összetartó csapat, majd meggondoltuk magunkat és csak azért is jóra csináltuk a napunkat. Eszti és Noé rajzoltak, beszélgettek, sétáltak, én is voltam kirándulni, mindenki tartott csöndes pihenőt is, hogy jól kezdődjön a hét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.