2012. november 5., hétfő

amikor a kicsik majdnem először mentek iskolába, de végül mégsem


6.nap (Sári tollából) Vasárnap, szeptember 23.
Reggel egészségtelenül korán keltünk, (hajnali 7 óra körül) mert a
töpörtyűknek ez az első napja az iskolában. Itt vasárnap kezdődik a hét, és
péntek kora délutántól már hétvége van, sőt szombaton kifejezetten NEM
SZABAD csinálni semmit, ami szerintem nagyon egészséges, és gyümölcsöző
világszemlélet. Szerencsére én és Ábel otthon maradhattunk, hogy
kipihenjük a felébredés és a felkelés okozta nagy fáradalmakat .
Amikor Gergő és Mici visszaérkezett láttuk hogy a kicsik változatlanul velük
vannak. Na ezt nem értettük teljesen, de aztán kiderült hogy ők is (mint mi
nagyok) csak október 10.-én kezdik a sulit a két hetes Szukot-i szünet után.
Miután elintéztük a mára tervezett összes irodában üldögélést, meg bankba
menést, és teljesítettük a napi járkálás adagot, elmentünk egy másik plázába,
ahova reményeink szerint az egyik iroda költözött. Ez pont nem jött be, de ezt
azzal kompenzáltam hogy elkezdtem rinyálni hogy menjünk be abba a nagy
művészellátóba ott.

Miután megvettük a túléléshez szükséges összes eszközt (lásd:olajfesték,
vásznak, ceruzák, meg néhány vázlatfüzet) és eleget bolyongtam a számomra
mennyországnak definiált különböző ecsetek és ceruzák között, bevásároltuk a
tetemes mennyiségű élelmet ami még kellett, hazamentünk.
Délután amikor mindenki kedvenc elfoglaltságának hódolt, vagyis én
festettem és olvastam, Ábel és Noé zenét írt, Eszti pedig felváltva sivalkodott
és veszekedett a többiekkel, megérkezett két nő az itteni ifjúsági szervezettől.
Bemutatkoztak, elfogyasztottak tetemes mennyiségű kávét, és elmagyarázták
az ifjúsági szervezet felállását, a korcsoportokat, meg a nyári táborokat, és a
madrich képzést. Pöpec.
Ezen a napon megismerkedtünk a lepkeszúnyogokkal is. Elképesztően
alattomos parányi bizék, amik átférnek a szúnyoghálón, és baromira
csípnek, ebben foglalható össze a tevékenységük lényege. Ráadásul direkt a
legrosszabb helyeken csípnek meg, például a könyöködön, amit köztudomású
hogy lehetetlenség megvakarni.
Így telt a 6. napunk Izraelben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.